اصفهان سالم
سلامت شهر
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

به نام خدا

امسال اصفهان 13بدر متفاوتي را پشت سر گذاشته است اصفهاني كه بهار امسالش اصلن شباهت به بهار سال هاي قبل ندارد و بهاري خلوت و ارام را پست سر ميگذارد.

ممنوعيت تردد در شهر اصفهان نيز در روزهاي 12 و 13 فرودين به صورت جدي اعلام شد و شهر خالي از ماشين و وسيله ي نقليه است .

از اوايل شروع ويروس كرونا خيلي از كسب و كارها تعطي شده اند و فقط مشاغل ضروري اجازه فعاليت دارند مشاغل ضروري عبارت است از فروشندگان موادغذايي و فروشندگان محضولات طبيعي و لبنياتي هاي سطح شهر ، فروشندگان محصولات طبيعي و رستوران ها و غذافروشي هاي بيرون بر و فروشندگان محصولات ارگانيك و بعضي از ادارات است .

امسال عيد و فروردين نيز شهر اصفهان خالي از مسافران داخلي و خارجي ميباشد ولي اب و هواي شهر در سلامت كامل به سر ميبرد و شهر به دليل كممنوعيت تردد و كمتر شدن توليد كارخانه ها هواي اصفهان روزهاي پاك و خوبي را سپري ميكند .

ميگويند جهان بعد از كرونا شكل منظم تر و جدي تر به خود ميگيرد و روند ادامه جهان به سمت و سويي ديگر خواهد رفت .

اصفهان هميشه از شهرهاي زيبا و سالم و جذاب دنيا بوده است اما متاسفانه ويروس كرونا به شكل جدي در شهرمان پخش شده و سلا.مت شهرمان را به خطر انداخته است .

به اميدروزهايي سالم و شاد در شهرمان اصفهان.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۳۷:۴۰ ] [ امين ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی